Imago Public Relations

Komunikaty prasowe

Jednoaktówka po śląsku po raz drugi

21 listopada 2012, 12:45, Imago Public Relations

Imago Public Relations we współpracy z Gazetą Wyborczą w Katowicach i przy współudziale Ingmara Villqista, jednego z najlepszych polskich dramatopisarzy, organizuje drugą edycję konkursu na jednoaktówkę po śląsku. ...

czytaj dalej

"Tydzień z PR-em" UŚ z Imago PR

20 listopada 2012, 15:23, Imago Public Relations

W dniach 26 – 30 listopada br. na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach odbędzie się pierwsza edycja projektu „Tydzień z PR-em”. Patronem merytorycznym wydarzenia jest Imago Public Relations. Tydzień z PR-em to inicjatywa Komisji Promocji Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego. ...

czytaj dalej

Imago PR z ISKIERKĄ

8 października 2012, 16:21, Imago Public Relations

Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany z dostępnością zaopatrzenia medycznego - w tym protez - dla młodych, niepełnosprawnych ludzi oraz z niewystarczającym wsparciem ze strony systemu opieki zdrowotnej. ...

czytaj dalej

Automotive PR wjeżdża do Polski

17 lipca 2012, 09:30, Imago Public Relations

Agencja Imago Public Relations została wyłącznym polskim przedstawicielem Automotive PR, jednej z największych globalnych sieci zrzeszających agencje wyspecjalizowane w usługach PR dla branży motoryzacyjnej. ...

czytaj dalej

Imago PR w klimacie steampunk

28 maja 2012, 17:10, Imago Public Relations

Jeden z najoryginalniejszych w Polsce obiektów architektonicznych i powstała w XIX w. huta – „Perła Polskiej Gospodarki” dołączyły  do grona klientów Imago Public Relations. ...

czytaj dalej

Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy w profilach społecznościowych

19 kwietnia 2012, 14:48, Imago Public Relations

Blisko co piąty menedżer wysokiego szczebla w firmie technologicznej przyznał, że powodem odrzucenia kandydata do pracy była zawartość jego profilu w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR – jej polskim przedstawicielem. ...

czytaj dalej