Imago Public Relations

30 sierpnia 2011, 09:20, Imago Public Relations

Strategia Katowic powstanie w Katowicach

Konsorcjum trzech katowickich firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski,
M. Lorenc zwyciężyło w przetargu na przygotowanie strategii promocji Katowic i opracowanie programu promocji inwestycyjnej miasta.

W zgodnej opinii konsorcjantów opracowanie strategii promocji stolicy Śląska będzie szczególnym wyzwaniem, ponieważ strategia promocji Katowic ma odpowiadać randze miasta oraz rosnącym ambicjom mieszkańców całej metropolii.

Do zadań konsorcjum w ramach przygotowania strategii będzie należało, m.in. przeprowadzenie analizy strategicznej miasta, wieloaspektowe porównanie Katowic z grupą miast konkurencyjnych czy skonsultowanie z mieszkańcami wyników poszczególnych etapów prac.

Wartość netto projektu, którego realizacja rozpocznie się w pierwszych dniach września br. wynosi 240 tys. złotych.

W trwającym od czerwca br. postępowaniu ofertowym prowadzonym przez Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, ogłoszonym w trybie przetargu ograniczonego wzięły udział cztery podmioty. Oferta złożona przez zwycięskie konsorcjum była jedyną, która spełniała wymagania postawione w SIWZ.

Załączniki

Informacja prasowa
doc, rozmiar: 56 KB
pobierz plik