Imago Public Relations

26 października 2011, 13:02, Imago Public Relations

Złoty Spinacz 2011 w Imago PR

Działania komunikacyjne związane z organizacją Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w Europie Środkowej i Wschodniej zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w kategorii PR Produktu za realizację tego projektu odebrała agencja Imago Public Relations.

Odbywający się w Katowicach Europejski Kongres Gospodarczy (European Economic Congress – EEC) to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących, podczas których poruszane są kwestie istotne dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy.

- Dobra strategia promocji Kongresu przyczyniła się do tego, że nasza inicjatywa od pierwszej edycji w 2009 roku jest jedną z najistotniejszych pozycji w europejskim kalendarzu spotkań biznesowych – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, pomysłodawca Europejskiego Kongresu Gospodarczego.  

Impreza zainaugurowana w 2009 roku zgromadziła ponad trzy tysiące uczestników. W EEC 2011 wzięło udział już ponad sześć tysięcy gości z polski i zagranicy.

- Intensywna praca przy każdej z trzech edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego pozwoliła zbudować jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród wydarzeń biznesowych w Europie. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w komunikacji tego projektu od momentu jego powstania – dodaje Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago PR.

Rozpoznawalność marki Europejski Kongres Gospodarczy – sprawdzona w czerwcu br. przez instytut badawczy BCMM – sięga 72 procent.

Złoty Spinacz w kategorii „PR Produktu” to szósta nagroda dla firmy Imago Public Relations. W 2008 roku Imago PR zwyciężyła w kategorii „Komunikacja kryzysowa”, rok później agencja została wyróżniona aż trzema statuetkami za komunikację kryzysową, PR korporacyjny oraz – jako pierwsza w historii konkursu – za kreatywność. W ubiegłorocznej edycji konkursu statuetka Złotego Spinacza przypadła Imago PR w kategorii „Public Affairs & Lobbying”.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce, nadesłano rekordową liczbę 178 zgłoszeń. 44-osobowe jury przyznało 19 statuetek w kategoriach głównych oraz specjalnych. Kategoria „PR produktu” (14 zgłoszeń) była drugą najliczniej obsadzoną kategorią główną konkursu za kategorią „social media” (16 zgłoszeń) i ex aequo z kategorią „Kampania edukacyjna”.

Załączniki

Informacja prasowa
doc, rozmiar: 57 KB
pobierz plik