Imago Public Relations

22 listopada 2012, 16:52, Imago Public Relations

Siódmy Złoty Spinacz w Imago PR

Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” realizowana dla spółki TAURON Ciepło SA. została nagrodzona w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w utworzonej w tym roku kategorii sektorowej Przemysł, Transport, Logistyka odebrała agencja Imago Public Relations.

Celem kampanii „Niska emisja, Wysokie ryzyko” było uświadomienie zagrożeń związanych ze zjawiskiem niskiej emisji - zanieczyszczeniem powietrza powodowanym ogrzewaniem budynków węglem spalanym w niskowydajnych urządzeniach grzewczych i zapoczątkowanie procesu zmiany szkodliwych nawyków.

- Niska emisja to problem powszechny w polskich miastach. Kampania, którą przygotowaliśmy we współpracy z ekspertami TAURON Ciepło SA. nie tylko dostarczała wiedzy na temat zjawiska i zagrożeń z niego płynących, ale przede wszystkim promowała gotowe rozwiązanie problemu w oparciu o ciepło systemowe. – powiedział Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago Public Relations. - Cieszymy się, że jurorzy konkursu docenili jakość strategii charakterystyczną dla naszych projektów. – dodał Rafał Czechowski.

Dzięki kampanii o problemie niskiej emisji usłyszało około 500 tys. osób. Do blisko 40 tys. rodzin ogrzewających mieszkania piecami węglowymi dotarły szczegółowe informacje o sposobie skutecznej walki z niską emisją.

Złoty Spinacz w kategorii „Przemysł, Transport, Logistyka” to siódma nagroda dla firmy Imago Public Relations. W 2008 roku Imago PR zwyciężyła
w kategorii „Komunikacja kryzysowa”, rok później agencja została wyróżniona aż trzema statuetkami za komunikację kryzysową, PR korporacyjny oraz – jako pierwsza w historii konkursu – za kreatywność. W 2010 roku statuetka Złotego Spinacza przypadła Imago PR w kategorii „Public Affairs & Lobbying”, a rok temu w kategorii „PR produktu”.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce, nadesłano 88 zgłoszeń w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

Załączniki

doc, rozmiar: 54 KB
pobierz plik