Imago Public Relations

13 kwietnia 2015, 13:50, Imago Public Relations

Imago Public Relations już po raz siódmy agencją największej imprezy biznesowej Europy Centralnej

Imago PR prowadzi działania komunikacyjne VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress – EEC). Do rozpoczęcia organizowanej przez Grupę PTWP SA największej imprezy biznesowej Europy Centralnej pozostał tydzień.

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem sześciu tysięcy gości z Polski, Europy, świata. W blisko 100 sesjach bierze co roku udział kilkuset panelistów, komisarze unijni, premierzy i przedstawiciele rządów państw europejskich, prezesi największych firm, naukowcy i praktycy, decydenci, mający realny wpływ na życie gospodarcze i społeczne.

Każdego roku na Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach przyjeżdża ok. pół tysiąca przedstawicieli mediów z kraju i zagranicy.

Agencja odpowiada za komunikację przed, w trakcie i po Kongresie, akredytacje, prowadzenie biura prasowego online i w czasie wydarzenia, bieżącą współpracę z patronami medialnymi projektu oraz działania w mediach społecznościowych.

Imago PR pracuje na rzecz organizowanego przez Grupę PTWP SA wydarzenia od pierwszej edycji w 2009 roku. W 2011 roku działania komunikacyjne prowadzone przez agencję zyskały największe branżowe wyróżnienie – statuetkę Złotego Spinacza.

Projekt z ramienia Imago PR koordynuje Marta Stach, senior account manager, pełniąca funkcję rzecznika prasowego Kongresu.

VII Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym: www.eecpoland.eu

Informacje o Imago Public Relations:

Agencja Imago PR, obecna na rynku od 16 lat, jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.

W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.

Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.

Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.

Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.

Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR

Załączniki

ImagoPR_logo.jpg
jpg, rozmiar: 41 KB
pobierz plik