Imago Public Relations

11 maja 2015, 12:00, Imago Public Relations

Imago Public Relations dla Parku Wodnego w Tychach

Imago Public Relations odpowiada za kompleksowe, zintegrowane działania komunikacyjne i promocyjne powstającego w Tychach wodnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego.

Park Wodny w Tychach będzie jedną z najnowocześniejszych i – dzięki wykorzystaniu biogazu jako źródła energii – najbardziej ekologicznych realizacji tego typu w Polsce. Sportowo-rekreacyjny kompleks ma zostać oddany do użytku w 2017 roku.

Konsultanci Imago PR odpowiadają za prowadzenie biura prasowego, działania w mediach społecznościowych oraz aktywności strategiczne i promocyjne, w tym przeprowadzenie konkursu na nazwę Parku Wodnego, opracowanie strategii cenowej oraz realizacje kampanii reklamowych w mediach.

Imago PR zwyciężyło w konkursie ofert. Umowa z inwestorem Parku Wodnego, Regionalnym Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach, została podpisana na czas budowy oraz pierwszy rok po otwarciu kompleksu.

Z ramienia Imago PR działania na rzecz Parku Wodnego koordynuje Marcin Wysocki, który jest jednocześnie rzecznikiem prasowym inwestycji. Agencja realizuje kontrakt wspólnie z partnerem biznesowym, firmą Business Consulting z Katowic.

Więcej informacji o Parku Wodnym w Tychach: www.parkwodnytychy.pl

Informacje o Imago Public Relations:

Agencja Imago PR, obecna na rynku od 16 lat, jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.

W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.

Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.

Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.

Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.

Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR

Załączniki