Powrót do strony agencji
Imago Public Relations już po raz siódmy agencją największej imprezy biznesowej Europy Centralnej

Imago Public Relations już po raz siódmy agencją największej imprezy biznesowej Europy Centralnej

Imago PR prowadzi działania komunikacyjne VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress – EEC). Do rozpoczęcia organizowanej przez Grupę PTWP SA największej imprezy biznesowej Europy Centralnej pozostał tydzień.

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem sześciu tysięcy gości z Polski, Europy, świata. W blisko 100 sesjach bierze co roku udział kilkuset panelistów, komisarze unijni, premierzy i przedstawiciele rządów państw europejskich, prezesi największych firm, naukowcy i praktycy, decydenci, mający realny wpływ na życie gospodarcze i społeczne.

Każdego roku na Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach przyjeżdża ok. pół tysiąca przedstawicieli mediów z kraju i zagranicy.

Agencja odpowiada za komunikację przed, w trakcie i po Kongresie, akredytacje, prowadzenie biura prasowego online i w czasie wydarzenia, bieżącą współpracę z patronami medialnymi projektu oraz działania w mediach społecznościowych.

Imago PR pracuje na rzecz organizowanego przez Grupę PTWP SA wydarzenia od pierwszej edycji w 2009 roku. W 2011 roku działania komunikacyjne prowadzone przez agencję zyskały największe branżowe wyróżnienie – statuetkę Złotego Spinacza.

Projekt z ramienia Imago PR koordynuje Marta Stach, senior account manager, pełniąca funkcję rzecznika prasowego Kongresu.

VII Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym: www.eecpoland.eu

Informacje o Imago Public Relations:

Agencja Imago PR, obecna na rynku od 16 lat, jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.

W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.

Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.

Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.

Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.

Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR

drukuj